Colorful Facilities Update 1: Klussen in Tiel

mons12 Colorful Facilities Update

Een deel van het Team van Stichting WelZoWijs en het MONS bedrijf  Colorful Facilities waren deze week actief met een praktijkklus in Tiel. Een team van jong en oud ging samen aan de slag.
Voor Vluchtelingenwerk Oost-Nederland werd de locatie in Tiel voorzien van nieuwe vloerbedekking, nieuwe energiezuinige verlichting en werden er veel gipsplaten voor het plafond vervangen.

Flink aan het weghalen van de vloerbedekking. Dit was na 10 jaar trouwe dienst flink nodig. Jongelui van WelZoWijs konden zich heerlijk uitleven. Zij deden ook mooie kluservaring op.
Een deel van het eindresultaat Nieuwe vloerbedekking en ecologische nieuwe verlichting

WelZoWijs deed mee aan deze opdracht om ook praktisch te ervaren hoe je een  facilitaire onderneming kan opzetten. WelZoWijs en Colorful Facilities werken in 2019 samen in de vorm van Ateliers om diverse doelgroepen die in wat voor vorm dan ook een achterstand hebben op de arbeidsmarkt verder te helpen. Het team van WelZoWijs en medewerkers van Colorful Facilities hebben hier een 1e traject gezamenlijk succesvol uitgerold.

Vanuit privacy overwegingen voor medewerkers van Colorful Facilities staan er uitsluitend medewerkers van WelZoWijs op de foto’s.