Over MONS

Wat is MONS?

Stichting Maatschappelijk Ondernemen Nieuwe Stijl (MONS) is de stichting die maatschappelijke bedrijven opricht of bestaande bedrijven laat excelleren. Dit doen wij op een praktische en innovatieve wijze. Mons adviseert, traint, matcht en faciliteert netwerken en projecten rond maatschappelijke betrokkenheid en sociaal ondernemen. Wij zijn netwerkbouwers, ontwikkelaars, denkende doeners en sociaal betrokken ondernemers. Wij richten ons op maatschappelijke opgaven die ertoe doen. Door samen te werken in de keten, krachten te bundelen en kennis te delen ondersteunen we organisaties bij het vinden van nieuwe of verbeterde services of producten om zo hun maatschappelijke opgave tot een oplossing te brengen. Ben jij de volgende organisatie die zich laat inspireren door MONS!

MONS was een samenwerkingsverband onder de leiding van WelZoWijs.
Per 1 mei 2019 is MONS een op zich zelf staande organisatie. Om dit te vieren is MONS momenteel bezig met het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl, die perfect aansluit op de huidige en lang termijn visie van Stichting MONS. Op onze website is het nieuwe logo al te bezien.

MONS -