Participaties

Hieronder kun je de participaties van Stichting MONS vinden die wij in 2018 en 2019 opzetten.

Colorful Facilities BV (CF) is een facilitaire dienstverlener; een maatschappelijke onderneming nieuwe stijl met extra aandacht voor mens, maatschappij en milieu. Het werkterrein en aanbod van diensten is breed en omvat alle denkbare facilitaire diensten zoals schoonmaak, ICT, administratie tot en met beveiliging en beheer.

Voor meer informatie lees verder op de website van Colorful Facilities

Ontstaan vanuit praktisch oogpunt. Wij gaan in de periode van 3 jaar (tot 1-6-2021) lang maatschappelijke organisaties helpen met vraagstukken over ondernemend gedrag en ondernemen.
De pilot hiervoor doen wij in Ermelo.

Iedereen laten ontwikkelen in Ermelo. Altijd met Jong en oud. Aanjagen van werkgelegenheid, creativiteit en innovatie. Dit zijn de elementen van Ermelo Groeit.

ErmeloGroeit is ontstaan op de Maatschappelijke Beursvloer van Ermelo. Naar een idee van WelZoWijs.

Spelmatinee is een uniek format waarbij spelvormen in nieuw jasje worden gestoken en bruggen bouwt tussen doelgroepen. Deze participatie begint op 1-7-2018

Per 1-11-2018 starten wij met Jeugdtotaal. Een maatschappelijke onderneming gericht op innovatief jeugdbeleid Vanuit een praktisch blikveld kansen benutten om jeugdbeleid op diverse thema’s te versterken.
Jongeren die affiniteit hebben met het onderwerp krijgen de kans om onder Jeugdtotaal hun eigen project/dienst te ontwikkelen.

Jeugdtotaal zet zich in voor

• Nieuwe Concepten voor jeugdbeleid met jongeren als bedenkers en uitvoerders
  • Meer Samenhang tussen partijen te creĆ«ren op een maatschappelijk ondernemen nieuwe stijl
  • Het versterken van burgerwaarde in zijn algemeenheid

Jeugdtotaal is een aanjager en pionier. Wij zijn geen adviesbureau of expert in de communicatie naar jongeren toe. Wij werken juist met bestaande partijen samen voor een totaal jeugdbeleid.