StagePlus

StagePlus is het stageprojectbureau van MONS. Stageplus biedt studenten de mogelijkheid om meer uit hun stage te halen. Het is die plus die je glans geeft om je stage te vervullen.
Studenten worden binnen Stageplus ingezet voor interne en externe opdrachten.
Stageplus is er voor studenten die zich graag willen ontwikkelen op een maatschappelijke ondernemen nieuwe stijl.

Hoe werkt Stageplus
Stageplus werkt als een projectbureau. Stageplus wordt bemand door studenten die stage lopen bij MONS. Zij gaan aan de slag met interne en externe opdrachten.
Studenten worden begeleid door een vaste begeleider en krijgen ondersteuning per project vanuit de opdrachtgever of collega bij MONS.

Ontstaan Stageplus
Stageplus is vanuit de praktijk ontstaan. Voor studenten is Stageplus een kapstok voor diverse opdrachten, voor MONS is het de oplossing om vanuit 1 label alles met studenten, die stage lopen te coördineren. In 2018 is de voorloper van Stageplus uitvoerig getest. In 2019 wordt Stageplus stapsgewijs uitgebouwd. Op termijn is de bedoeling dat Stageplus een waardige MONS onderneming kan worden. Een soort junior label.

Stageplus gaat door Studenten verder ontwikkeld worden!
De verdere contouren van Stageplus worden door drie studenten ontwikkeld tijdens hun stage. Je kunt hun belevenissen volgen op onze website. Lees meer over de studenten bij onze teampagina.

Wat kan Stageplus zakelijk voor je betekenen?
Studenten van Stageplus kunnen worden ingezet bij opdrachten. Dit kan zijn voor een onderzoek, praktische ondersteuning of hulp bij ondernemen. Neem contact op voor de mogelijkheden. MONS zet voor veel opdrachten Stageplus zelf ook in.

Jij een stage bij Stageplus?
Stageplus wordt tot 1-07-2019 uitsluitend in Ede aangeboden. We bieden je een volwaardig eigen kantoor en een optimale aansluiting bij je studie. We draaien het min of meer 180 graden om.
Ook zijn er altijd samenwerkingen mogelijk met bijvoorbeeld een stagebureau van je school. Stuur ons een mailtje om meer informatie.